Dažniausiai užduodami klausimai


Ar grąžinate pinigus į užsienietišką sąskaitą?

Pinigų grąžinimas atliekamas tik į lietuvišką sąskaitą.

Ką daryti, jei prekės aprašyme nėra mane dominančios informacijos?
Jei nerandate reikiamos informacijos apie prekę, prašome mums rašyti el. paštu [email protected] 

Jei prekę grąžinu, kada galiu tikėtis pinigų grąžinimo?
Pinigai yra jums pervedami atgal į nurodytą grąžinimo formoje banko sąskaita per 14 kalendorinių dienų.

Ar galima už prekę sumokėti kito asmens vardu, o pristatyti prekę kitam asmeniui, nei atliekamas apmokėjimas?
Taip galima, tačiau mokėjimo paskirtyje privalote nurodyti to asmens vardą ir pavardę, kuriam bus išsiųsta prekė.

Ar galiu atšaukti savo užsakymą?
Taip, galite atšaukti savo užsakymą, rašykite mums el. paštu [email protected] nurodydami kokį užsakymą norėtumėte atšaukti.

Ar siunčiate prekes į užsienį?
Siunčiame, tačiau prieš atliekant užsakymą prašytume susisiekti el. paštu [email protected] sutarti dėl pristatymo būdo ir kainos. Taip pat pažymime, jog kokybiškos prekės grąžinimo iš užsienio atveju visas išlaidas, susijusias su grąžinimu, taip pat prekės transportavimu, apmoka pats Vartotojas.